Dziś jest piątek, 31.10.2025, imieniny Alfonsa, Urbana
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Centrum Usług Wspólnych » Aktualności » O G Ł O S Z E N I E Zaproszenie do składania ofert na zakup autobusu Setra AL70

O G Ł O S Z E N I E Zaproszenie do składania ofert na zakup autobusu Setra AL70

O G Ł O S Z E N I E

Zaproszenie do składania ofert na zakup autobusu Setra AL70

 

dotyczy sprzedaży przez Gminę Malanów środka trwałego – autobusu szkolnego

będącego na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

 

Kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Malanowie zaprasza do składania ofert na zakup środka trwałego – autobusu szkolnego

będącego na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

 

Nazwa i siedziba jednostki: Gmina Malanów, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów,

Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Malanów, adres: ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, pokój nr 6; termin składania ofert: 19.02.2016 r. do godziny 14.00; otwarcie ofert odbędzie się 19.02.2016 r. o godz.14.15.

Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik rzeczowego majątku ruchomego: plac przy ul. Spółdzielców 6, w Malanowie, w obecności pracownika, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 63 2883083 w. 30, od godziny 7:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, osoba do kontaktu: Katarzyna Gorgolewska-Erkiet.

Rodzaj, typ i ilość sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego: Przedmiotem sprzedaży jest autobus realizujący wcześniej zadania z zakresu obsługi dowozów szkolnych:

Opis przedmiotu zakupu:

Autobus SETRA S215

- nr VIN WKK17900001018282,

- pojemność/moc silnika  14 517/206,

- rok produkcji 1987,

- wskazanie licznika przebiegu - 762621 km   - kolor czerwono- żółty

- liczba miejsc stojących/siedzących – 55/32

- dopuszczalna masa całkowita – 16000

- numer rejestracyjny -PTU AL70

Cena szacunkowa – wg operatu szacunkowego:

Warunki przystąpienia do zakupu:

 Złożenie OFERTY ZAKUPU AUTOBUSU SETRA AL70 zgodnie z załączonym formularzemw terminie do dnia 19.02.2016 r. do godziny 14.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta zakupu autobusu Setra AL70’’ w siedzibie Urzędu Gminy w Malanowie, ul. Turecka 16, pok. nr 6.

Zgłoszenie może zostać przekazane w formie: 1) mailowej (skan Oferty wraz z załącznikiem) na adres kierownikgzoo@malanow.pl lub 2) faksem pod numerem telefonu 63 289 20 28; otrzymanie zgłoszenia zostanie potwierdzone 1) mailem zwrotnym, 2) telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu.

Oferty mogą składać:

Osoby fizyczne zobowiązane do przedłożeniu kopii dowodu osobistego.

Osoby prawne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wypisów z właściwego dla danego podmiotu rejestru (KRS, CEiDG)

Zastrzega się, że Gminie Malanów przysługuje prawo odstąpienia od procedury sprzedaży lub jej unieważnienia bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn oraz prawo przerwania procedury na każdym etapie.

 

Wybór oferenta:

Wybrana zostanie oferta, która opiewa na najwyższą spośród złożonych ofert, według wartości zakupu.

O wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci drogą pisemną.

Z oferentem, który złożył najwyższą ofertę zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi załącznik do Zaproszenia.

Podpisana umowa jest podstawą do wystawienia faktury VAT dla oferenta.

Termin zawarcia umowy sprzedaży.

Po sporządzeniu umowy kupna - sprzedaży nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia postępowania.

Wydanie autobusu nabywcy nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedającego.

 

kierownik GZOO w Malanowie

Katarzyna Gorgolewska - Erkiet

 

 

 


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności