O G Ł O S Z E N I E o przetargu na sprzedaż środków trwałych – dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

O G Ł O S Z E N I E
o przetargu na sprzedaż środków trwałych – dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów
kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Malanowie ogłasza ustny przetarg nieograniczony w formie licytacji na sprzedaż dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów.
Nazwa i siedziba jednostki: Gmina Malanów, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów,
Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu: Urząd Gminy Malanów, adres: ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, sala obrad Urzędu Gminy (sala konferencyjna), termin licytacji: 14.01.2016 r., godz.: 9.00.
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: plac przy ul. Spółdzielców 6, w Malanowie, w obecności pracownika, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 63 2883083 w. 30, od godziny 7:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, osoba do kontaktu: Katarzyna Gorgolewska-Erkiet.
Rodzaj, typy i ilość sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego: Przedmiotem sprzedaży są 2 autobusy realizujące wcześniej zadania z zakresu obsługi dowozów szkolnych:
autobus SETRA S215
- nr VIN WKK17900001018282,
- pojemność/moc silnika 14 517/206,
- rok produkcji 1987,
- wskazanie licznika przebiegu - 762621 km - kolor czerwono- żółty
- liczba miejsc stojących/siedzących – 55/32
- dopuszczalna masa całkowita – 16000
- numer rejestracyjny -PTU AL70
autobus SETRA S215
- nr VIN WKK17900001021022,
- pojemność/moc silnika 11 967/220,
- rok produkcji 1992,
- wskazanie licznika przebiegu - 248421 km - kolor zielono-żółty,
- liczba miejsc – 53/16
- dopuszczalna masa całkowita – 17.600
- numer rejestracyjny – PTU VU54
Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 % ceny wywoławczej:
- w przypadku autobusu PTU AL70 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) wpłacone na konto 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003 z dopiskiem „Wadium autobus PTU AL70’’
- w przypadku autobusu PTU VU 54 - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych) wpłacone na konto 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003z dopiskiem „Wadium autobus PTU VU 54’’
Wartość wyceny i cena wywoławcza:
W przypadku autobusu PTU AL70 – 11.000,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), 8.943,09 zł netto (słownie: osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści trzy złote 09/100). Cena wywoławcza jest ceną netto do której zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
W przypadku autobusu PTU VU 54 – 19.000,00 zł brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy 00/100), 15.447,16 zł netto (słownie: piętnaście tysięcy czterysta czterdzieści siedem złotych 16/100). Cena wywoławcza jest ceną netto do której zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
Osoby uprawnione do udziału w przetargu:
Osoby fizyczne, po przedłożeniu kopii dowodu osobistego.
Osoby prawne przystępujące do przetargu lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wypisów z właściwego dla danego podmiotu rejestru.
Zastrzega się, że organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn. Nadto organizatorowi przetargu przysługuje prawo odwołania przetargu, bez podania przyczyny.
Organizator przetargu informuje, że:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium – w wysokości 5% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego.
Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
Komisja przetargowa wyklucza oferenta z udziału w przetargu jeżeli nie przedłożył dowodu wpłaty wadium.
Termin zawarcia umowy sprzedaży.
Po sporządzeniu umowy kupna - sprzedaży nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia postępowania.
Wydanie autobusu nabywcy nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym niezwłocznie po wpłynięciu środków na konto sprzedającego.
Wzór umowy dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy w Malanowie i na stronie internetowej Urzędu.
Katarzyna
Gorgolewska - Erkiet
Pliki do pobrania
- ogloszenie o sprzedazy2(121,27 KB)
- Zarzadzenie 52015-ogloszenie przetargu -sprzedaz autobusow(153,87 KB)
- wzor umowy - sprzedaz autobusu2(33,50 KB)
Pozostałe aktualności
-   Nagroda Ministra Edukacji Narodowej dla pani Beaty Myszyńskiej
-  Kurs e-learningowy pt.,,Bezpiecznie na wsi mamy - upadkom zapobiegamy''
-  Renta rodzinna
-   Wręczenie stypendiów za wyniki w nauce
-  Stypendia za wyniki w nauce za rok szkolny 2024/2025
-  Indywidualne Konta Rozwojowe
-  Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
-  Informator edukacyjny 2025/2026 Akademii Nauk Stosowanych w Koninie
-  Turnusy rehabilitacyjne dla dzieci
-  Projekt ,,Wspieranie edukacji włączającej w Gminie Malanów''
-  Konkurs H2O Challenge
-  Konkurs o Złote Indeksy Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie
-  Ogłoszenie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Gminnego Przedszkola w Malanowie
-  Konkurs filmowy dla młodzieży
-  Informacja o rozpoczynających się naborach
