Dziś jest piątek, 31.10.2025, imieniny Alfonsa, Urbana
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Centrum Usług Wspólnych » Aktualności » O G Ł O S Z E N I E o przetargu na sprzedaż środków trwałych – dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

O G Ł O S Z E N I E o przetargu na sprzedaż środków trwałych – dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

autobus_picture

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu na sprzedaż środków trwałych – dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

 

 

kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Malanowie ogłasza ustny przetarg nieograniczony w formie licytacji na sprzedaż dwóch autobusów szkolnych będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów.

 

Nazwa i siedziba jednostki: Gmina Malanów, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów,

Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu: Urząd Gminy Malanów, adres: ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, sala obrad Urzędu Gminy (sala konferencyjna), termin licytacji: 14.01.2016 r., godz.: 9.00.

Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego: plac przy ul. Spółdzielców 6, w Malanowie, w obecności pracownika, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 63 2883083 w. 30, od godziny 7:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, osoba do kontaktu: Katarzyna Gorgolewska-Erkiet.

Rodzaj, typy i ilość sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego: Przedmiotem sprzedaży są 2 autobusy realizujące wcześniej zadania z zakresu obsługi dowozów szkolnych:

autobus SETRA S215

- nr VIN WKK17900001018282,

- pojemność/moc silnika  14 517/206,

- rok produkcji 1987,

- wskazanie licznika przebiegu - 762621 km   - kolor czerwono- żółty

- liczba miejsc stojących/siedzących – 55/32

- dopuszczalna masa całkowita – 16000

- numer rejestracyjny -PTU AL70

 

autobus SETRA S215

- nr VIN WKK17900001021022,

- pojemność/moc silnika  11 967/220,

- rok produkcji 1992,

- wskazanie licznika przebiegu - 248421  km - kolor zielono-żółty,

- liczba miejsc – 53/16

- dopuszczalna masa całkowita – 17.600

- numer rejestracyjny – PTU VU54

 

Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5 % ceny wywoławczej:

- w przypadku autobusu PTU AL70  - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)  wpłacone na konto 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003  z dopiskiem „Wadium autobus PTU AL70’’

- w przypadku autobusu PTU VU 54 - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych)  wpłacone na konto 27 8557 0009 2002 0024 2211 0003z dopiskiem „Wadium autobus PTU VU 54’’

 

Wartość wyceny i cena wywoławcza:

W przypadku autobusu PTU AL70 – 11.000,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), 8.943,09 zł netto (słownie: osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści trzy złote 09/100). Cena wywoławcza jest ceną netto do której zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

W przypadku autobusu PTU VU 54 – 19.000,00 zł brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy 00/100), 15.447,16 zł netto (słownie: piętnaście tysięcy czterysta czterdzieści siedem złotych 16/100). Cena wywoławcza jest ceną netto do której zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.

 

Osoby uprawnione do udziału w przetargu:

Osoby fizyczne, po przedłożeniu kopii dowodu osobistego.

Osoby prawne przystępujące do przetargu lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wypisów z właściwego dla danego podmiotu rejestru.

 

Zastrzega się, że organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn. Nadto organizatorowi przetargu przysługuje prawo odwołania przetargu, bez podania przyczyny.

 

Organizator przetargu informuje, że:

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium – w wysokości 5% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego.

Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.

Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Komisja przetargowa wyklucza oferenta z udziału w przetargu jeżeli nie przedłożył dowodu wpłaty wadium.

 

Termin zawarcia umowy sprzedaży.

Po sporządzeniu umowy kupna - sprzedaży nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia postępowania.

Wydanie autobusu nabywcy nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym niezwłocznie po wpłynięciu środków na konto sprzedającego.

Wzór umowy  dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy w Malanowie i na stronie internetowej Urzędu.

 

 

 

Katarzyna

Gorgolewska - Erkiet

 


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności