Dziś jest piątek, 31.10.2025, imieniny Alfonsa, Urbana
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Centrum Usług Wspólnych » Aktualności » O G Ł O S Z E N I E Zaproszenie do składania ofert na zakup bileterek autobusowych, kasy fiskalnej, programatora kart kierowców będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

O G Ł O S Z E N I E Zaproszenie do składania ofert na zakup bileterek autobusowych, kasy fiskalnej, programatora kart kierowców będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

O G Ł O S Z E N I E

Zaproszenie do składania ofert na zakup

bileterek autobusowych, kasy fiskalnej, programatora kart kierowców

będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

 

kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Malanowie zaprasza do składania ofert na zakup bileterek autobusowych, kasy fiskalnej, programatora kart kierowców

będących na stanie inwentarzowym Gminy Malanów

 

Nazwa i siedziba jednostki: Gmina Malanów, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów,

Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Malanów, adres: ul. Turecka 16, 62-709 Malanów, pokój nr 6; termin składania ofert: 26.02.2016 r. do godziny 14.00; otwarcie ofert odbędzie się 26.02.2016 r. o godz.14.15.

Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane ruchomości: siedziba Urzędu Gminy, ul. Turecka 16, Malanów, pokój nr 6, w obecności pracownika, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 63 2883083 w. 30, od godziny 7:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku, osoba do kontaktu: Katarzyna Gorgolewska-Erkiet.

Rodzaj, typ i ilość sprzedawanych ruchomości; Opis przedmiotu zakupu:

Model

Nr unikatowy

Nr fabryczny

Uwagi

Bileterka autobusowa z szufladą Emar 105

BFN14071132

02218

Użytkowana przez okres 4 miesięcy, stan bardzo dobry

Bileterka autobusowa z szufladą Emar 105

BFN13749947

021856

Użytkowana przez okres 4 miesięcy, stan bardzo dobry

Bileterka autobusowa bez szuflady

Emar 105

BFN13750357

022117

Nie użytkowana, stan idealny

Kasa fiskalna

NOVITUS

BGH14133995

NNOE50002994

-

Programator kart kierowców

EMAR

-

1899

TYP 106

-

 

Warunki przystąpienia do zakupu:

Złożenie OFERTY ZAKUPU zgodnie z załączonym formularzemw terminie do dnia 26.02.2016 r. do godziny 14.00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta zakupu wyposażenia’’ w siedzibie Urzędu Gminy w Malanowie, ul. Turecka 16, pok. nr 6.

Zgłoszenie może zostać przekazane w formie: 1) mailowej (skan Oferty wraz z załącznikiem) na adres kierownikgzoo@malanow.pl lub 2) faksem pod numerem telefonu 63 289 20 28; otrzymanie zgłoszenia zostanie potwierdzone 1) mailem zwrotnym, 2) telefonicznie na podany w zgłoszeniu numer telefonu.

 

Oferty mogą składać:

Osoby fizyczne zobowiązane do przedłożeniu kopii dowodu osobistego. Osoby prawne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wypisów z właściwego dla danego podmiotu rejestru (KRS, CEiDG)

Zastrzega się, że Gminie Malanów przysługuje prawo odstąpienia od procedury sprzedaży lub jej unieważnienia bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn oraz prawo przerwania procedury na każdym etapie.

 

Wybór oferenta:

Wybrana zostanie oferta, która opiewa na najwyższą spośród złożonych ofert, według wartości zakupu.

O wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci drogą pisemną.

Z oferentem, który złożył najwyższą ofertę zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi załącznik do Zaproszenia.

Podpisana umowa jest podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku dla oferenta.

Termin zawarcia umowy sprzedaży.

Po sporządzeniu umowy kupna - sprzedaży nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zakończenia postępowania.

Wydanie wyposażenia nabywcy nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedającego.

 kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Malanowie

Katarzyna Gorgolewska - Erkiet


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności