Dziś jest środa, 10.09.2025, imieniny Łukasza, Mikołaja
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Centrum Usług Wspólnych » Aktualności » ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Malanów, dnia 21.11.2013 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na dostawę 165 kompletów upominkowych dla dzieci ze szkół biorących udział w projekcie
pt.
„Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie

Ul. Turecka 16

62-709 Malanów

  1. Opis przedmiotu zaproszenia do składania ofert:

Przedmiotem zamówienia jest 165 gotowych zestawów upominkowych składających się z:

  1. Zestaw w opakowaniu składający się minimum z: cyrkla, linijki, kątomierza i ekierki.

  2. Długopisy żelowe 12 kolorów

  3. Zeszyty w sztywnej oprawie 80-kartkowe (Brulion A5, 3 x-w kratkę, 1 x w linię)

  4. Cienkopisy 12 kolorów

  5. Pisaki 12 kolorów

  6. Zestaw min. 6 ołówków w opakowaniu metalowym, kartonowym lub PCV

  1. Kontakt w sprawie ogłoszenia:

Pani Jolanta Bryzgalska – Kierownik Projektu tel. 601-25-66-01, email: gzooprojekty@malanow.pl

  1. Wymagania dotyczące oferty:

Oferta powinna:

- być złożona na Formularzu stanowiącym Załącznik nr 1

- być napisana w języku polskim

- być opatrzona datą sporządzenia

- zawierać dane Oferenta, tj. pełna nazwa, adres siedziby,

- być podpisana przez osoby uprawnione do składania ofert

- do oferty należy dołączyć również oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2

  1. Miejsce oraz termin składania ofert

Oferta powinna być przesłana na załączonym wzorze za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kuriera lub dostarczone osobiście na adres:

e-mail: gzooprojekty@malanow.pl

Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie

Ul. Turecka 16

62-709 Malanów

Pokój nr 6

Termin składania ofert: do 28.11.2013 r.

Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 29.11.2013 r.

    • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

    • Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    • W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamówienie na dostawę powyższych upominków zostanie złożone najpóźniej w dniu 3.12.2013. Termin realizacji zamówienia (łącznie z dostawą do Zamawiającego) będzie wynosił 7 dni od dnia założenia zamówienia.

  1. Opis sposobu oceny ofert:

Wybrana zostanie oferta, która spełni wymóg najniższej ceny.

  1. Załączniki:

    1. wzór oferty – załącznik nr 1

    2. oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 2

Załącznik nr 1

____________________

Miejsce i data

Dane oferenta __________________________________

Adres oferenta __________________________________

Tel/Fax __________________________________

E-mail __________________________________

OFERTA

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe ogłoszone przez Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie z dnia 31.10.2013 r. na dostawę 165 kompletów upominkowych dla dzieci w projekcie „Program Rozwoju Ucznia
w Gminie Malanów
”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedkładam ofertę na dostarczenie 165 gotowych zestawów upominkowych składających się z:

 

L.p

Nazwa

Jednostka miary

Ilość

Cena jednostk. (netto)

Wartość PLN netto (d*e)

Wartość PLN brutto

(a)

(b)

(c)

(d)

(e)

(f)

(g)

1.

Zestaw w opakowaniu składający się minimum z: cyrkla, linijki, kątomierza i ekierki

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

2.

Długopisy żelowe 12 kolorów

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

3.

Zeszyty w sztywnej oprawie 80-kartkowe (Brulion A5, 3 szt. w kratkę, 1 szt. w linię)

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

4.

Cienkopisy 12 kolorów lub o porównywalnej jakości

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

5.

Pisaki 12 kolorów

lub o równoważnej jakości

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

6.

Zestaw min. 6 ołówków w opakowaniu metalowym, kartonowym lub PCV

Szt.

165

___________ zł

___________ zł

___________ zł

RAZEM:

______________ zł

______________ zł

Zobowiązuję się dostarczyć w/w przedmioty w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

Termin ważności oferty: 14 dni.

Z poważaniem

______________________

Załącznik nr 2



____________________________________________, dnia ___________

/pieczątka nagłówkowa Oferenta/ /miejscowość, data/



OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ



Oświadczam, iż nie posiadam żadnych powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym
(Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie), tj. powiązań pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegających w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik

  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji

  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.



Z poważaniem

______________________







 


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności