
pt. „Program Rozwoju Ucznia w Gminie Malanów”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie
Ul. Turecka 16
62-709 Malanów
Opis przedmiotu zaproszenia do składania ofert:
Przedmiotem zamówienia jest 165 gotowych zestawów upominkowych składających się z:
Zestaw w opakowaniu składający się minimum z: cyrkla, linijki, kątomierza i ekierki.
Długopisy żelowe 12 kolorów
Zeszyty w sztywnej oprawie 80-kartkowe (Brulion A5, 3 x-w kratkę, 1 x w linię)
Cienkopisy 12 kolorów
Pisaki 12 kolorów
Zestaw min. 6 ołówków w opakowaniu metalowym, kartonowym lub PCV
Kontakt w sprawie ogłoszenia:
Pani Jolanta Bryzgalska – Kierownik Projektu tel. 601-25-66-01, email: gzooprojekty@malanow.pl
Wymagania dotyczące oferty:
Oferta powinna:
- być złożona na Formularzu stanowiącym Załącznik nr 1
- być napisana w języku polskim
- być opatrzona datą sporządzenia
- zawierać dane Oferenta, tj. pełna nazwa, adres siedziby,
- być podpisana przez osoby uprawnione do składania ofert
- do oferty należy dołączyć również oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2
Miejsce oraz termin składania ofert
Oferta powinna być przesłana na załączonym wzorze za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, kuriera lub dostarczone osobiście na adres:
e-mail: gzooprojekty@malanow.pl
Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie
Ul. Turecka 16
62-709 Malanów
Pokój nr 6
Termin składania ofert: do 28.11.2013 r.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 29.11.2013 r.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamówienie na dostawę powyższych upominków zostanie złożone najpóźniej w dniu 3.12.2013. Termin realizacji zamówienia (łącznie z dostawą do Zamawiającego) będzie wynosił 7 dni od dnia założenia zamówienia.
Opis sposobu oceny ofert:
Wybrana zostanie oferta, która spełni wymóg najniższej ceny.
Załączniki:
wzór oferty – załącznik nr 1
oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 2
Załącznik nr 1
____________________
Miejsce i data
Dane oferenta __________________________________
Adres oferenta __________________________________
Tel/Fax __________________________________
E-mail __________________________________
OFERTA
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe ogłoszone przez Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie z dnia 31.10.2013 r. na dostawę 165 kompletów upominkowych dla dzieci w projekcie „Program Rozwoju Ucznia
w Gminie Malanów”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przedkładam ofertę na dostarczenie 165 gotowych zestawów upominkowych składających się z:
L.p | Nazwa | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostk. (netto) | Wartość PLN netto (d*e) | Wartość PLN brutto |
(a) | (b) | (c) | (d) | (e) | (f) | (g) |
1. | Zestaw w opakowaniu składający się minimum z: cyrkla, linijki, kątomierza i ekierki | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
2. | Długopisy żelowe 12 kolorów | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
3. | Zeszyty w sztywnej oprawie 80-kartkowe (Brulion A5, 3 szt. w kratkę, 1 szt. w linię) | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
4. | Cienkopisy 12 kolorów lub o porównywalnej jakości | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
5. | Pisaki 12 kolorów lub o równoważnej jakości | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
6. | Zestaw min. 6 ołówków w opakowaniu metalowym, kartonowym lub PCV | Szt. | 165 | ___________ zł | ___________ zł | ___________ zł |
RAZEM: | ______________ zł | ______________ zł |
Zobowiązuję się dostarczyć w/w przedmioty w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
Termin ważności oferty: 14 dni.
Z poważaniem
______________________
Załącznik nr 2
____________________________________________, dnia ___________
/pieczątka nagłówkowa Oferenta/ /miejscowość, data/
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
Oświadczam, iż nie posiadam żadnych powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym
(Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Malanowie), tj. powiązań pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegających w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z poważaniem
______________________